خبرنامه پیامکی چیست و چه تاثیری در پیشرفت کسب و کارها دارد؟
خبرنامه به سیستمی گفته میشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بیشتر با مشتریان از آن استفاده میکنند. در این مطلب قصد داریم شما را با خبرنامه پیامکی و مزایا و کاربرد های آن آشنا سازیم.
خبرنامه پیامکی چیست؟
خبرنامه پیامکی سیستمی است که با ارسال خبر در آن می توان، اطلاعیه ها، اخبار، رویداد ها را به اطلاع مشتریان رساند.
در پنل اس ام اس، میتوانید به راحتی یک خبرنامه ایجاد کرده و مشتریان خود را از آخرین تغییرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازید.
محتوای یک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پیامک های خبری ست که قصد دارند مطلب یا رویدادی را با مخاطب خود در میان گذاشته و آنها را مطلع سازند.
داشتن خبرنامه پیامکی، در سیستم ارتباط با مشتریان چه مزایایی دارد ؟
ارتباط با مشتریان، یک مساله حائز اهمیت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث میشود مشتریان قدیمی و جدید از پویا بودن یک بیزینس خبردار شوند.
این امکان، با استفاده از پنل پیامک نیز قابل ارائه میباشد، با توجه به این که اس ام اس سریعا ارسال شده و به دست مشتری میرسد، باعث افزایش تاثیرگذاری نیز میگردد.
ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترین این موارد را به طور خلاصه، در این مقاله درج کرده ایم.
برای ارسال خبرنامه پیامکی چه مواردی را باید رعایت کرد؟
همانطوری که حتما می دانید اطلاع رسانی که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبین خود هستید در قالب اس ام اس صورت می گیرند.
بنابراین باید به تعداد کاراکترهایی که در متن استفاده میکنید توجه نمایید. این تعداد نمیبایست از تعداد مشخصی بیشتر باشد(هر پیامک حدود 70 کاراکتر ظرفیت دارد)،پس متن باید کوتاه اما جذاب باشد.
بنابر این باید در طراحی متن خبر و توانایی رساندن مفهوم، توجه کافی را داشته باشید.
در این قسمت نکاتی را، برای طراحی متن اصولی خبرنامه پیامکی مطرح میکنیم:
کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پیامکی:
به لحاظ روانشناسی، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس تاثیر گذاری بیشتری در مخاطب ایجاد کرده و بیشتر توجه شان را به پیگیری متن موجود جلب می کنند.
توجه داشته باشید که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب می باشد. از این جهت حجم مطلوب برای خبرنامه پیامکی در حدود 70 الی 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که این میزان معادل با یک الی دو پیامک می باشد.
باید توجه داشته باشید متنی که در نظر می گیرید، باید علاوه بر رعایت کوتاه بودن، بتواند محتوای مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداریم، به خوبی بیان کند.
متن، میبایست به طور مستقیم به موضوع اصلی اشاره کند تا مخاطب با خواندن پیامک به، نکته ای که در ارسال پیامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.
این گزینه می تواند کارتان را خیلی حرفه ای تر به نظر برساند. شما می توانید بخشی از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پیامکی ارسال کرده و سپس لینکی را در انتهای اس ام اس قرار داده و برای خواندن ادامه ی محتوا مخاطب را به لینک مورد نظر هدایت کنید.
بهتر است اگر قصد دارید اطلاع رسانی ها را به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه برای مخاطب ارسال کنید، حتما این برنامه را از پیش تعیین کرده و در موعد
مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نمایید
یک خبرنامه پیامکی موفق و حرفه ای بهتر است در اولین قدم تجربه مشتری را در نظر بگیرد.
امکانی را برای مخاطبان فعال کنید که،با ارسال یک اس ام اس به راحتی عضو این خبرنامه شده و همچنین در زمان دلخواه نیز این عضویت را لغو نمایند.
مزایا و برتری های خبرنامه پیامکی در مقایسه با سایر خبرنامه ها!
1. اطمینان از اینکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسید
2. امکان نظارت کامل بر روی پروسه بازاریابی
3. تولید محتوا برای خبرنامه پیامکی معمولا آسان تر می باشد
4. در دسترس تر از سایر راه های دیگر (مانند ایمیل) می باشد
5. هزینه آن در مقایسه با شیوه های دیگر پیام رسانی کمتر و معقول تر است
6. می توانید اطمینان حاصل نمایید که حتما محتوای مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده می شود
استفاده از پیامک در تمام حوزه های بازاریابی، باعث کاهش هزینه های اضافی میشود که استفاده از خبرنامه را نیز شامل میشود.
برای مطالعه مقالات بیشتر در این زمینه به سایت پنل ارسال اس ام اس مدیانا مراجعه کنید.
پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز
شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربهای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.
بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریانهای مهم اقتصادی کشور و از سرمایههای ارزشمند ملـی بـه شـمارمیروند. بنابراین لازم است مجموعههای کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفتهترین فناوریهـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.
یکی از بخشهای اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژههای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ میباشد و لوله به عنوان مهمترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژهها را به خود اختصاص میدهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لولهها در بخش صنعتی به دو دسته لولههای فلزی و لولههای غیرفلزی تقسیم میشوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگیها و کاربردهای لولههای فلزی میپردازیم.
این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل میباشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و ردههای فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.
با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد معمولا از قیمت بالایی برخوردار میباشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژههایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.
جالب است بدانید در صورتیکه عملیات پرداخت سطحی بر روی لولهها انجام گیرد این لولهها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروبها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا میکنند.
از خصوصیات این فولادها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.
فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته میشود.
این نوع از لولههای فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آنها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده میگردند.
فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد میشود.
مزیت استفاده از لولههای فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لولهها نسبت به پرتوهای UV و محیطهای با دمای زیاد مقاوم هستند.
از دیگر مزیتهای این نوع لولهها میتوان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.
بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لولههـای درزدار و لولههــای بدون درز تقسیم مینمایند.
لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.
در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده میشود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل میشود.
همچنین از این لولهها معمولا در شرایطی استفاده میشود که دما و فشار افزایش مییابند.
لولههای فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار میروند:
عملیاتهای بالادستی (لولههای نفتی) (OTCG)
عملیاتهای میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغابها)
عملیاتهای پایین دستی (لولههای فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)
کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات
لولههای درزدار ((welded pipe، به لولههایی گفته میشود که از شکلدهی و جوش دادن ورقهای فولادی با ضخامتها و جنسهای مختلف تولید میشوند.
بدین صورت که ابتدا ورقههایی با ضخامتهای متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده میشوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری میشود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.
لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و میتوانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
لولههای درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورقهای فولادی به هم جوش داده میشوند به دستههای جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم میشوند که در ادامه به اختصار تشریح شدهاند.
در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبههای ورق در اثر حرارت یک دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش میخورند، به لولههایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل میشوند به اختصار ERW گفته میشود.
یکی از پرکاربردترین روشهای جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبههای ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آنها به وجود میآید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر میکند.
از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده میشود. لولههای درزداری که به وسیله این نوع جوش کاری تولید میشوند به لوله های EFW معروفند.
اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.
اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب میشوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.
از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید میگردد می توان به انواع زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.
از آنجا که جابهجایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت میگیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابهجایی از متناسبترین نوع از اتصالات استفاده شود.
گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...
باتوجه به تنوع و پیچیدگیهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره میتوانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com با ما تماس حاصل نمایید.
آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa
آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com
«فیلیموباکس» میخواهد سهم استریمینگ روی تلویزیون را افزایش دهد
«فیلیموباکس» محصول جدیدی از خانواده فیلیمو؛ سرویس موفق این روزهای هلدینگ صبا ایده است که روز گذشته (?? مرداد) از آن رونمایی شد. فیلیموباکس در واقع اولین محصول سختافزاری این هلدینگ است که به گفته محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صباایده قرار است سهم استریمینگ روی تلویزیونهای صفحه بزرگ کشور را که در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار اندک است، افزایش دهد. آنطور که شکوری مقدم به پیوست میگوید در غیاب شکل نگرفتن بازار فروش باکس برای استریمینگ روی تلویزیونهای هوشمند، آنها تصمیم به ورود در این بازار را گرفتهاند.
شما میتوانید برای خرید اندروید باکس فیلیمو یا اطلاع از آخرین قیمت این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه کنید
به گزاش پیوست، فیلیموباکس آنطور که در جزییات امکانات آن آمده، قدرت پخش تصاویر با کیفیت 4K و پشتیبانی از ?? فریم در ثانیه را دارد در طراحی این دستگاه از پردازندهی چهار هستهای و ?? بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR4 و ?? گیگابایت حافظه داخلی EMMC برای بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است. وضوح بالای تصاویر، سرعت بالای پردازش و نمایش ویدیوها، جستوجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهرهگیری از سرویسهای گوگل از جمله دستیار گوگل و پلیاستور گوگل و همچنین دسترسی به تمام محتواهای سرویس ویاودی فیلیمو با یک سال اشتراک رایگان از جمله ویژگیهای این دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.
این دستکاه حالا برای پخش تمام محتوای فیلیمو روی تلویزیون با قیمت ??? هزار تومان در اختیار کاربرانش قرار میگیرد. قیمت این محصول در کنار جای نگرفتن گسترده استفاده از دستگاههای باکس در سبد خانوادهها این سوال را ایجاد میکند که چرا فیلیمو به سمت تولید باکس مخصوص خود رفته است.
فیلیموباکس با اشتراک یک ساله رایگان فیلیمو با قیمت ??? تومان به فروش میرسد
محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صباایده در مورد دلیل رفتن فیلیمو به سمت تولید باکس مخصوص خود به پیوست گفت: «دلیل این اتفاق کاملا روشن است. آمارها نشان میدهد سهم استریمینگ کشور روی تلویزیون تنها ?? درصد است و این در حالی است که در دنیا این سهم بین ?? تا ?? درصد گزارش شده است. اوضاع استفاده از باکس برای استریمینگ در دنیا خوب است اما در ایران چندان به آن توجه نشده و بازار خوبی برای فروش آن شکل نگرفته است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که تولید و استفاده از باکس برای استریمنیگ روی تلویزیون را گسترش دهیم.»
درحالی محصول سختافزاری فیلیمو روانه بازار شده که براساس ادعای شکوری استفاده از باکس چندان در ایران با استقبال همراه نشده است، در این شرایط این سوال پیش میآید که چگونه قرار است از باکس فیلیمو با قیمت ??? هزار تومان استقبال شود. شکوری در پاسخ به این سوال توضیح داد: «برای این از باکس استقبال نشده که بازار آن در کشور شکل نگرفته از سمت دیگر قیمت این محصول به خاطر امکانات قابل قبولی که دارد در مقایسه با محصولات دیگر بازار بسیار منطقی و مناسب است و ما محصولی را در اختیار کاربران میگذاریم که در مقایسه با محصولات دیگر این بازار هم از نظر قیمتی و هم از نظر کیفیتی مناسب است.»
او ادامه داد: «حتی در این زمینه میتوانم با توجه به پشت سر گذشتن مراحل آزمایشی استفاده از این باکس بگویم که کاربران تجربه بسیار متفاوتی از تماشای فیلم و سریال از طریق باکس فیلیمو را روی تلویزیون تجربه خواهند کرد؛ هم از نظر کیفیتی هم از نظر محتوای غنی که در اختیار دارند.»
اما فیلیموباکس آنطور که مدیرعامل هلدینگ صباایده میگوید در چین تولید میشود ولی در برنامههای آینده این هلدینگ در نظر دارد تا خط تولید این محصول را در داخل نیز راهاندازی کند تا تعداد بیشتری دستگاه و با قیمت مناسبتری در اختیار مصرفکنندگان قرار بگیرد.
شکوری در پاسخ به این سوال که با توجه به نداشتن تجربه این مجموعه در بخش بازار سختافزار کار فروش و پشتیبانی از این محصول برای آنها سخت نخواهد بود گفت: «در زمینه فروش و پشتیبانی از این محصول با یکی از شرکتهای همکار خودمان مسائل را پیش میبریم که در این زمینه سابقه خوب و قابل قبولی دارد.» شکوری تاکید میکند که آنها اصراری برای ورود به این بخش بازار سختافزار نداشتهاند و اگر بازار تولید یا فروش باکس در ایران رونق داشت آنها با بازیگرانی که در این عرصه محصولات با کیفیت و استانداردی داشتند قرارداد همکاری منعقد میکرد.
ارسال پیامک انبوه چه تاثیری در افزایش میزان فروش محصولات دارد؟
امروزه روش های بسیاری برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام هم معایب و مزایای خود را دارند.
در این بین تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه، بین مردم و صاحبان کسب و کار مورد توجه است.
ارسال پیامک انبوه مزایای خاص خود را دارد. ما در این مطلب سعی کرده ایم این موضوع را برای شما توضیح دهیم.
با ما همراه باشید.
حتما این سوال برای شما پیش آمده است که روش های تبلیغات تا چه حد با یکدیگر متفاوت می باشند.
چرا تبلیغات به روش ارسال پیامک انبوه را انتخاب می کنیم؟
شاید بهتر باشد پاسخ این سوال را به این شکل داد، از طریق سامانه ارسال پیامک تبلیغات به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود.
از این طریق می توانید مطمآن باشید که پیام شما حتما به دست مشتری رسیده و آن را خوانده است.
در این روش نیازی به طراحی پیچیده نمی باشد و در یک زمان کوتاه می توانید به افراد زیاد و در فاصله کوتاهی پیامک بفرستید.
اگر میخواهید از طریق ارسال اس ام اس تبلیات کنید فقط کافی است که یک پنل پیامک تهیه کنید.
درپنل پیامک دسترسی به محیط مدیریت ارسال اس ام اس، فقط با داشتن نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.
پنل پیامک امکان دریافت و ارسال اس ام اس را در هر ساعت از شبانه روز دارد و تنها کافی است شما تنظیمات مربوطه را انجام دهید.
ویژگی های پنل ارسال اس ام اس انبوه
شما می توانید در پیامک خود از مشتری موارد بسیاری را درخواست کنید و بازخورد بگیرید.
این پیام ها حجم بالایی ندارند و نگهداری آن ها سخت نیست، در نتیجه فرد آن ها را حفظ می کند، ممکن است در آینده به پیام شما نیاز داشته باشد و به آن رجوع کند.
شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا هزینه پیامک های ارسال نشده به حساب نمایندگان برمیگردد یا خیر؟
پیامک هایی که ارسال نمی شوند به دو گروه تقسیم می شوند:
پیامک هایی که ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اما گزارش ارسال آن ها به دست ما نرسیده است.
برای مثال اگر یک شماره موبایل اشتباه باشد یا گوشی طرف مقابل برای مدت زیادی خاموش باشد و یا شماره بلک لیست باشد، این پیامک برای آن شخص ارسال نخواهد شد و هزینه آن بازگردانده می شود.
اما اگر ارسال نشدن پیامک به دلیل نبود آنتن باشد، در این صورت هزینه پیامک ارسال نشده از سمت مخابرات بازگردانده نمی شود.
بررسی آمار بازخورد ارسال اس ام اس انبوه
در این بخش از مقاله ارسال اس ام اس انبوه و تاثیر آن در فروش، و بازخورد آن می پردازیم.
بیشتر از 38% از افرادی که پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند به آن شرکت جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه می کنند.
بیشتر از 32% از این اشخاص به فروشگاه هایی که در آن پیامک به آن اشاره شده است مراجعه می نمایند.
بیشتر از 27% از اشخاصی که این پیام را دریافت می کنند به سایت آن شرکت سر زده و برای خرید همان محصول معرفی شده و یا محصولی دیگر به آن شرکت مراجعه می کنند.
بیشتر از 26% از کسانی که این پیام را دریافت می کنند، برای خرید آن محصول به مغازه مورد نظر مراجعه می کنند.
25% از همین افراد هنگام مراجعه به آن فروشگاه نسبت به خرید دیگری اقدام می کنند.
21% از افرادی که اس ام اس های تبلیغاتی را دریافت می کنند، در بدترین حالت ممکن اگر خودشان برای خرید به فروشگاه مذکور مراجعه نکنند، آن فروشگاه را حتما به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند.
نوسازی خانه یکی از هوشمندانهترین گزینهها برای دادن چهرهای جدید به منزل در عین صرفهجویی در هزینههاست. در بین خدمات نوسازی، کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری برای ساخت نرده و درب و پنجره، میتوانند بیشترین تغییر را در خانه ایجاد کنند. اگر مطمئن نیستید از کجا باید بهترین متخصصان کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را برای نوسازی منزل در شهرتان پیدا کنید، از “خدمت از ما” کمک بگیرید. در ادامه با خدمات کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری بیشتر آشنا میشویم.
کابینت سازی به صورت اصولی، چهره قلب خانه شما یا آشپزخانه را دگرگون خواهد کرد. تاثیر یک آشپزخانه زیبا و مدرن در چهره خانه غیرقابلانکار است. کابینت سازی در کارگاه کابینت سازی با متریالهایی مانند0 چوب، ام دی اف، هایگلس، فلز و... انجام میشود. مشخصا کابینت سازی با هر یک از این متریالها مزایا و معایب خود را دارد. برای مثال کابینت سازی با فلز کمکم درحال منسوخ شدن است. زیرا کابینتهای فلزی به مرور رنگشان را از دست میدهند، زنگ میزنند، لبههای تیز آنها خطرناک است، و صدای زیادی تولید میکنند.
امروزه کابینت سازی با ام دی اف بسیار محبوب است. کارگاه کابینت سازی با این ماده میتواند کابینتهایی باکیفیت را در رنگهای مختلف تولید کند. این ماده برای کابینت سازی در هر نوع دکوری مناسب است. ام دی اف شاید شیک بودن چوب را نداشته باشد، اما قیمت مناسبتری داشته و نگهداری از آن نیز سادهتر است. اگر دکوراسیون مدرنی دارید و از طرحهای مینیمال لذت میبرید، کابینت سازی توسط کارگاه کابینت سازی با این مدل برای شما عالیست.
سپردن کار کابینت سازی به متخصصان شغل کابینت سازی، علاوه بر تضمین زیبایی آشپزخانه، کارایی آن را نیز ارتقا میدهد. متخصصان در کارگاه کابینت سازی از مهارت لازم برای طراحی انواع کابینت برخوردار هستند، و میدانند برای هر محیط باید چه کابینتی را با چه ظاهر و بخشهایی تهیه کرد. برای پیدا کردن چنین افرادی در حوزه کابینت سازی میتوانید روی “خدمت از ما” حساب کنید. در ادامه خدمات نصب سقف کاذب را بررسی میکنیم.
نصب سقف کاذب و اجرای آن با کمترین تخریب در نوسازی خانه انجام میشود. نصب سقف کاذب به دلیل سهولت، بهینهسازی مصرف انرژی، امکان اجرای نورپردازیهای زیبا و... محبوبیت بالایی دارد. نصب سقف کاذب بسته به جنس آن انواع مختلفی دارد. در ادامه محبوبترین انواع نصب سقف کاذب را معرفی کردهایم:
نصب سقف کاذب کناف در اکثر ساختمانهای امروزی انجام میشود. نصب سقف کاذب کناف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک وجود دارد. مدل یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنلهای گچی روکشدار روی آن نصب میشود. اما مدل مشبک از سازههای سپری و تایلهای سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل میشود. همچنین، پس از نصب سقف کاذب کناف مشبک نیازی به رنگآمیزی نبوده، و نگهداری آن نیز آسان است.
پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است. این ماده فرآوردهای نفتیست و محدودیتهای سایر متریالهای ساختمانی را ندارد. نصب سقف کاذب پی وی سی به دلیل اینکه میتوان آن به هر شکلی درآورد، انتخاب مناسبی در نوسازی خانه است. نصب سقف کاذب با این ماده در طرحها، رنگها و اندازههای مختلفی انجام میشود. علاوه بر زیبایی، استحکام نصب سقف کاذب با این ماده نیز مثالزدنیست. نصب سقف کاذب پی وی سی برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... انجام میشود.
نصب سقف کاذب مدلهای متنوع دیگری نیز دارد. متخصصان نصب سقف کاذب در انواع مدلها را میتوانید با کمک “خدمت از ما” به سرعت پیدا کنید. پس از نوسازی سقف با نصب سقف کاذب، نوبت به کف ساختمان و نصب قرنیز پی وی سی میرسد.
نصب قرنیز پی وی سی معمولا به دنبال نصب کفپوش انجام میشود. اما اگر کفپوشتان همچنان نو است، نصب قرنیز پی وی سی برای افزایش زیبایی فضا کافی خواهد بود. پس از نصب قرنیز پی وی سی یا قرنیز پلی استایرن، ظاهری شبیه به قرنیز ام دی اف و چوبی خواهید داشت؛ با این تفاوت که قرنیز پی وی سی کمی براقتر است.
برخی از مزایای نصب قرنیز پی وی سی عبارت است از قبل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری هنگام نصب و عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشهها پس از نصب قرنیز پی وی سی. در ادامه نکات مهم برای خرید و پیش از نصب قرنیز پی وی سی را مرور میکنیم:
ممکن است در ادامه کابینت سازی، کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی برای نوسازی خانه، بخواهید درب و پنجره و یا نردههای راهپله و بالکن را نیز تغییر دهید. برای تمام این کارها به جوشکاری نیاز دارید. جوشکاری استیل و آلومینیوم در میان انواع جوشکاری میتواند زیباترین نردهها، حفاظ و... را برای شما آماده کند. قیمت جوشکاری معمولا به وزن سازه ساختهشده بستگی دارد و به صورت کیلویی محاسبه میشود.
هزینه خدماتی مانند خرده جوشکاری نیز معمولا توافقیست. ناگفته پیداست که پیداکردن یک جوشکار حرفهای برای اندازهگیر و اجرای دقیق جوشکاری چقدر اهمیت دارد، مخصوصا برای سفارشات ظریف خانگی و نه کارهای بزرگ صنعتی و یا سریسازی. به همین دلیل، مانند سایر خدمات نوسازی خانه، پیدا کردن متخصص جوشکاری نیز بسیار مهم است.
شما میتوانید در بازار آنلاین "خدمت از ما" متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را پیدا کنید. علاوه بر این، میتوانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. "خدمت از ما" همچنین به شما این امکان را میدهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید تا بهترین فرد را برای نوسازی منزلتان انتخاب کنید.
منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/2960/Home_Renovation